• Klik a.u.b. hier voor onze webshop: boekbestellingen vanaf € 17,50 GRATIS bezorgd!
  • Klik a.u.b. hier voor ons adres, contactinfo & openingstijden.

Boekhandel Plukker, Libris-boekhandel in Schagen en online webshop.

Agenda's, boeken, cadeau-artikelen, dvd's, eBooks, eReaders, haakkatoen, hobby-artikelen, kantoorartikelen, luisterboeken (download of cd), muziek-cd's, postkantoor, PostNL, tijdschriften, vinyl, wenskaarten en wol.

  • Webshop
  • Scholen
  • Assortiment
    • Overzicht
    • Boeken
      • Top 10
      • Boekentips
      • Engels
    • Cd’s, vinyl & dvd’s
    • E-books
    • Souvenirs
    • Wol & haakkatoen
    • Kantoor / schoolspullen
    • Hobby / spellen
    • Tijdschriften
  • Diensten
    • Geef je team een cadeau van Plukker
    • CultuurCafé
    • Gratis Wi-Fi
    • Online
    • Postkantoor
    • Scholen
  • E-books
    • Introductie
    • E-book Top 10
    • Nieuwe e-books
    • Tolino e-readers
    • Tolino accessoires
    • Tolino app
  • Acties
    • Plukker-acties
    • Libris-acties
    • E-book van de week
    • Kortingsbonnen
  • Studieboeken
  • Agenda
  • Over ons
    • Adres, contactinfo & openingstijden
    • CultuurCafé
    • Foto’s van de winkel
    • Online
    • Pagina Plukker
    • Vacatures
    • Wie zijn wij?
  • Tourist i

Good to great / druk 22 | Jim Collins

Good to great / druk 22 | Jim Collins | 9789047093848 | Management algemeen

Good to great / druk 22
waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken… en andere niet
Jim Collins

ISBN/EAN: 9789047093848
Uitgever: Business Contact

Paperback € 32.50
Verschenen: mei 2010
Genre: Management algemeen
Taal: Nederlands
284 pagina’s

In winkelmandje

Op verlanglijstje

Levertijd afhalen: wij nemen contact met u op over de afhaaldatum.
Levertijd bezorgen: op werkdagen vóór 23:00 besteld, morgen in huis!


Jim Collins heeft met Good to Great een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie van de afgelopen decennia. Nu is er eindelijk de Nederlandstalige editie.
Uit een langdurig onderzoek van honderden Fortune 500-bedrijven kwamen elf bedrijven naar voren die in een periode van vijftien jaar explosief groeiden: een tijdlang presteerden ze even ‘good’ als hun concurrenten in dezelfde branche, maar plotseling accelereerden ze en werden ‘great’.
Wat onderscheidt deze succesvolle bedrijven nu van hun concurrenten en wat kunnen anderen daarvan leren? Collins heeft zijn inzichten in een aantal principes geformuleerd. Het zijn tijdloze factoren voor succes – geen hypes. Voor al deze bedrijven geldt:
1 het leiderschap bevindt zich op niveau 5 (dienstbaar);
2 ze werven de juiste mensen;
3 ze zien de harde feiten onder ogen, maar blijven vertrouwen op succes;
4 ze vinden een antwoord op drie afbakeningsvragen: wat kunt u het best, waar gelooft u ’t meest in en wat is cruciaal voor uw economisch voortbestaan?;
5 ze zorgen voor een gedisciplineerde organisatiecultuur;
6 ze hechten groot belang aan technologie, maar zijn daarin selectief;
7 ze werken gestaag en volhardend, zonder revolutionaire doorbraken.

Copyright © 2023 · Metro Pro Theme op Genesis Framework · WordPress · Log in